środa, 28 stycznia 2015

Namiotowa

Bardzo dziękuję Wam za budujące komentarze pod ostatnimi postami,one dodają mi skrzydeł i sens w to co robię. :) Dzisiaj kartka namiotowa na urodziny,bardzo lubię próbować nowe formy w kartkach,więc podjęłam wyzwanie.Kartka prosta,bez wielu dodatków,żeby bez problemu zmieściła się w kopercie.Zdjęcia niestety koszmarne,nie byłam w stanie zrobić lepszych.
Wykorzystałam papierki Paper Passion Walentynka nr 3 oraz Soft-Collection-5 Wykorzystałam stempelek Novinki

13 komentarzy:

  1. Piękna kartka i forma ciekawie Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. elegancka! super ułozyłaś ząbki na zewnątrz i wewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka:) Świetny wykrojnik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna! dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, niby prosta, a bardzo efektowna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delikatna i elegancka karteczka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca - jest taka delikatna i pełna wdzięku :)
    Pozdrawiam ciepło Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna karteczka, delikatna, ale bardzo efektowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna i bardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń