czwartek, 22 listopada 2012

Mały hurcik

U mnie dalej świąteczne karteczki,co zrobię to mi znikają i muszę zaczynać od nowa więc dziś kolejne.
Kartka ma nietypowy kształt,zgłaszam ją więc na #31 wyzwanie z Novinką oraz na wyzwanie Skrapek pl. typowa,nietypowa kartka świąteczna Jeszcze kilka karteczek
Bardzo dziękuję Ewie za wyróżnienie
A teraz odpowiedzi na 11 pytań,które mi zadała 1.Czy masz w domu żywe zwierzątko? w domu nie ale mam psa-doga niemieckiego 2.Czy lubisz spacery? uwielbiam,zwłaszcza po lesie 3.Co wolisz morze czy góry? Góry to moja miłość 4.Wolisz kawę czy herbatę? Kawę z racji niskiego ciśnienia. 5.Jesteś skowronkiem czy sową? sową zdecydowanie 6.Co najbardziej lubisz robić z rękodzieła? haftować krzyżykami choć zaniechałam z racji braku czasu. 7.Czym lubisz podróżować? samochodem. 8.Gdzie najchętniej pojechałabyś na wakacje? Szwajcaria to moje marzenie. 9.Twój ulubiony deser?tiramisu. 10.Ulubiony kwiat? konwalia. 11.Ulubiona książka z dzieciństwa?Dzieci z Bullebryn Ewo jeszcze taz bardzo dziękuję za wyróżnienie.

3 komentarze:

  1. Wow, pergamo to dla mnie czarna magia, ale jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna,a ta z pergamo robi wrażenie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek.pl-Basia DT Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń